von mas 14.09.2024 17:00 Uhr

Appena dietro l’angolo: L’ARLeF protagonista a FriulDoc

Verrà anche presentato il nuovo video di YoupalTubo (lo Youtube Friulano)Frico a Sbreghebalon!”.

Pai 30 agns di Friuli Doc, la ARLeF è à in program apontaments par grancj e piçui cuntun element in comun: la lenghe furlane e la sô valorizazion.

In program un incuintri su la storie de lenghe furlane e pai plui piçui un laboratori par imparâ a dissegnâ i fumuts.
Cun di plui, i fantats di YoupalTubo a presentin in esclusive un gnûf video sul frico.  Simpri te domenie ai 15 di Setembar, aes 17.15 te Aree “Io sono Friuli Venezia Giulia” in Zardin Grant, la ARLeF, in colaborazion cun Promoturismo FVG, e presentarà in esclusive il gnûf video di YoupalTubo: “Frico a Sbreghebalon!”.

Une ocasion speciâl dulà che a saran protagoniscj di persone lis fantatis e i fantats di chel che aromai al è un dai canâi YouTube plui amâts dai furlans. A saran propit lôr a contâ di cheste aventure digjitâl che e cres ogni dì di plui.

Nicolas Fonzar invezit, che al è il protagonist dal gnûf filmât pe rubriche Mangjâ e Murî, al presentarà al public la clip dedicade al re dai plats furlans. Cun di plui, al event al parteciparà ancje Giorgio Milocco, il regjist di YoupalTubo, che al contarà cualchi curiositât sul backstage. Un dopomisdì siôr di cjacaradis, di divertiment e di mangjâ ben, dulà che al intervignarà ancje Adriano Del Fabro, autôr dal libri “E alore, Frico!“, e che si sierarà cu la degustazion dal frico de aziende artesanâl “Fricuz” di Resiute e cui vins autoctons de Cantine Bulfon di Valerian.

Cun di plui, tes zornadis de manifestazion, sul grant schermi di Place Libertât e sarà ancje proietade une selezion dai videos di YoupalTubo, in colaborazion cul Comun di Udin.

 

Per i 30 anni di Friuli Doc, l’ARLeF ha in programma appuntamenti per grandi e piccoli con un elemento in comune: la lingua friulana e la sua valorizzazione.

In programma un incontro sulla storia della lingua friulana e per i più piccoli un laboratorio per imparare a disegnare i fumetti. In esclusiva poi, la presentazione del nuovo video sul frico con i ragazzi di YoupalTubo.

Sempre domenica 15 settembre, alle 17.15, l’ARLeF, ospite dell’Area “Io sono Friuli Venezia Giulia” in piazza I Maggio, in collaborazione con Promoturismo FVG presenterà in esclusiva il nuovo video di YoupalTubo: “Frico a Sbreghebalon!”.

Un’occasione speciale che vedrà protagonisti dal vivo le ragazze e i ragazzi di quello che è ormai uno fra i canali YouTube più amati dai friulani. Saranno proprio loro a raccontare quest’avventura digitale che cresce di giorno in giorno.

Mentre Nicolas Fonzar interprete del nuovo filmato, per la rubrica Mangjâ e Murî, introdurrà al pubblico la clip dedicata al re dei piatti friulani. Ma il pubblico potrà conoscere anche Giorgio Milocco, il regista di YoupalTubo, che svelerà qualche curiosità sul “backstage”. Insomma, un pomeriggio fra chiacchiere, divertimento e buon cibo che vedrà intervenire anche Adriano Del Fabro, autore del libro “E alore, Frico!” e che si chiuderà con la degustazione del frico dell’Azienda artigianale “Fricuz” di Resiutta e i vini autoctoni friulani della Cantina Bulfon di Valeriano.

Inoltre, grazie alla collaborazione con il Comune di Udine, nel corso della manifestazione, sul maxischermo di piazza Libertà, sarà proiettata una selezione di video di YoupalTubo.

Jetzt
,
oder
oder mit versenden.

Es gibt neue Nachrichten auf der Startseite