von mas 30.11.2024 11:45 Uhr

Rassegna de Teater Ladin

Si apre la terza Rassegna di Teatro della valle di Fassa con una bella novità: quest’anno la rassegna inizierà il 30 novembre 2024 a Sèn Jan e si concluderà il 4 marzo 2025 a Penia – Se aur la terza Rassegna de Teater de Fascia con na bela neva: chest’outa la rassegna scomenzarà ai 30 de november del 2024 a Sen Jan e la se serarà su ai 4 de mèrz del 2025 ta Penia.

Teatro - Symbolbild da Pixabay

Sarà n temp feruscol, curious e pien de spas, chel che i comedianc de Fascia vel ge sporjer a sia jent, endèna la rassegna de teater 2024/25 endrezèda dal Comun General de Fascia!

Endèna la rassegna a ogne un che vegnarà a teater ge vegnarà dat fora na tessera sun chela che vegnarà metù su l stempel de ogne spetacol. Chi che jirà a veder amancol 4 spetacoi ciaparà n picol don fascian n muie douc!

Scomenza via la rassegna de teater l grop de la Mizacoles da Ciampedel co la comedia da grignèr N LOMESCEL DA DESGATIÈR de Antonia Dalpiaz: en sabeda 30 de november da mesa les nef da sera te oratorie de Poza, en domenia al 1 de dezember da les cater domesdì te teater/chino de Cianacei e amò en mèrtesc ai 3 de dezember da mesa les nef da sera te la Gran Ciasa a Soraga

Sarà un periodo spumeggiante, curioso e con tanto divertimento, quello che i commedianti di Fassa vogliono regalare alla propria gente durante la rassegna di teatro 2024/25 organizzata dal Comun general de Fascia.

Durante la rassegna a tutti coloro che andranno a teatro verrà consegnata una tessera sulla quale verrà apposto il timbro di ogni spettacolo. Chi parteciperà almeno a 4 spettacoli riceverà un piccolo dono fassano molto dolce!

La rassegna di teatro si aprirà con il gruppo di teatro LA MIZACOLES DE CIAMPEDEL co la commedia brillante N LOMESCEL DA DESGATIÈR di Antonia Dalpiaz: sabato 30 novembre alle ore 20.30 presso l’oratorio di Pozza di Fassa, domenia 1 dicembre alle 16.00 presso il teatro/cinema di Canazei e ancora martedì 3 dicembre alle ore 20.30 presso la Gran Ciasa a Soraga.

Jetzt
,
oder
oder mit versenden.

Es gibt neue Nachrichten auf der Startseite